Má takový výkon, že se pro vás stane stopka milosrdnou značkou!
Výkon kam se podíváte – Outlander 650 je téměř synonymem výkonu! Upravená kalibrace osvědčeného dvouválcového motoru Rotax 650 umožňuje o 7% lepší výkon než dříve, čímž opět dokazuje jeho dominantní pozici v této kategorii...a nejen v ní. Tento model se může pochlubit novými předními LED světlomety.
Outlander 650 svým výkonem předstihuje dokonce i silnější čtyřkolky. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Horkou novinkou je pokrokový posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti , který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější.
Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, a v neposlední řadě nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD).
26-palcové radiální pneumatiky ITP Terracross, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
Motor
Špičkové motory Rotax V-Twin ve své třídě s výkonem 91 k (1000R), 78 k (850) a 62 k (650) Outlander předává svůj veškerý točivý moment, citlivě reaguje na plyn a vydává charakteristický hluk, i když mu další výkon ještě zbývá.
Inteligentní ovládání plynu
Inteligentní ovládání plynu (iTC™️) je důvod, proč je Outlander a jeho motor Rotax 850 nebo 1000R tak citlivý a ovladatelný. Díky režimům Standard, Work a Sport pomáhá systém iTC s plynulým ovládáním škrticí klapky v terénu plynule dodávat výkon. Nyní je k dispozici také u všech modelů X mr.
Podvozek
Dosud nejvýznamnější vylepšení modelu Outlander, díky kolům pohybujícím se paralelně nahoru a dolů a bodům otáčení umístěným pod sedadlem získáte maximální stabilitu a zážitek z jízdy na hranici možností.
Tlumiče
Outlander je k dispozici s širokou škálou prémiových závodních tlumičů FOX, od nastavitelných tlumičů FOX 1,5 PODIUM QS3 až po jednotky FOX 1,5 PODIUM RC2, které umožňují plně vyladit jízdní vlastnosti podle podmínek a terénu.
Naviják
Vyzkoušejte tento výkonný, z výroby instalovaný naviják Can-Am HD s válečkovým vedením. Jeho nosnost 3 500 liber (1 588 kg) je nezbytná při lovu, na ranči, v blátě a na vzdálených pracovištích. Všechny ostatní výbavy již zahrnují příslušnou kabeláž.
Displej
Mějte svůj Outlander a jeho životní funkce neustále na očích díky zcela novým 7,6palcovým / 4,5palcovým displejům, v závislosti na modelu. Osvětlené a čitelné za všech podmínek, s informacemi o vozidle a ovládacími prvky na dosah ruky.
Bezstupňová převodovka
Zvolte převodový stupeň, sešlápněte plyn - a vyrazte - převodovka CVT modelu Can-Am Outlander dodává tolik výkonu, kolik potřebujete. Nyní s překalibrovaným brzděním motorem pro přesnější ovládání v kopcovitém terénu.
Přepracované odvětrávané boční panely
Každý díl stroje byl prozkoumán a zkontrolován, aby se zjistilo, zda může zlepšit pohodlí jezdce - dokonce i boční panely a vnitřní blatníky nyní nabízejí lepší odvětrávání motoru a proudění vzduchu.
Dynamický posilovač řízení se třemi režimy (DPS)
Nastavení dynamického posilovače řízení poskytuje snadnou a přímou asistenci řízení citlivou na rychlost s větším výkonem při nižších rychlostech s cílem snížit námahu při řízení a menším při vyšších rychlostech, aby měl řidič maximálně příjemný pocit z řízení. Tři režimy ještě více přizpůsobují DPS.
MODEL | |
---|---|
Typ | užitková |
Ročník | 2024 |
Verze | prodloužená |
MOTOR | |
Objem | 649,6 ccm |
Typ motoru | 4-takt / 2 |
Počet válců | dvouválec |
Dávkovaní paliva | elektronické vstřikování paliva EFI |
Palivo | Natural 95 |
Chlazení | kapalina + ventilátor |
Zapalování | CDI |
Výkon | 59 koní |
Kroutící moment | - |
Spotřeba | - |
SYSTÉM POHONU | |
Pohon | 2x4, 4x4 zadní, přepínatelný přední |
Typ převodovky | automat PVT P/R/N/L/H |
Uzávěrka předního diferenciálu | ano, elektrické ovládání |
Převody |
L / H / N / R, brzdění motorem
|
Koncový převod | kardan |
PODVOZEK | |
Zavěšení přední | obloukové přední zavěšení s dvojitým ramenem A a přední kyvnou tyčí |
Zavěšení zadní | pomocí vlečných ramen typu TTI |
Odpružení přední |
FOX† PODIUM† 1.5 QS3 |
Odpružení zadní | FOX† PODIUM† 1.5 QS3 |
Zdvih přední/zadní | 233 mm / 251 mm |
BRZDY | |
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová 214 mm |
Zadní brzdy | 1x hydraulická kotoučová 214 mm |
ABS | Standard |
PNEUMATIKY | |
Přední pneu |
26 x 8 x 14 ITP Terra Cross |
Zadní pneu |
26 x 10 x 14 ITP Terra Cross
|
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY | |
Délka | 2388 mm |
Šířka | 1220 mm |
Výška | 1350 mm |
Světlá výška |
279 mm
|
Rozvor | 1499 mm |
Suchá hmotnost | 375 kg |
Palivová nádrž | 20,5 litrů |
OSTATNÍ VLASTNOSTI | |
Posilovač řízení (DPS) |
ANO
|
Tažná síla | 750 kg brzděného vozíku / 395 kg nebrzděného vozíku |
Barva | Hyper Silver & Neo Yellow |
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE | |
Homologace | T3b homologováno pro 2 osoby |
Registrační značka (SPZ) | žluté SPZ |
Řidičák | skubina B |
Základní výbava XT-P = Nejlepší výbava na trhu
- protiblokační brzdový systém (ABS)
- inteligentní regulace paliva (iTC™️) s jízdními režimy
- motor ROTAX 650
- Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN,MED,MAX a pro sněžné pásy Apache)
- Platforma SST G2
- magneto 650W
- Hliníková kola typu Beadlock 14"
- Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
- Naviják Can-Am
- Přední a zadní pevnostěnný nárazník
- Agresivní radiální pneu ITP Terra Cross 14"
- 14" hliníková kola s beadlockem
- Hodiny v displeji
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- Olejový chladič
- Kryt rukou
- Bezpečnostní kódovaný systém D.E.S.S.
- Elektrická zásuvka pro přívěs