Spark Trixx je hravější verzí klasického Sparku. Je speciálně přizpůsoben pro snadné a bezpečné předvádění různých triků na vodě. Se Sparkem Trixx si užijete spoustu zábavy a budete chtít, aby den nikdy neskončil!
Spark Trixx je hravější verzí klasického vodního skútru Sea Doo Spark. Snadnější ovládání a lepší kontrolu nad strojem zajišťují výškově nastavitelná řidítka, která Vám umožní si je nastavit dle Vašich potřeb, takže můžete řídit třeba i ve stoje. Jednou z nejlepších vychytávek, kterými Trixx disponuje, jsou klíny pro trikové stání, které Vám rozšiřují možnosti v provádění jednoduchých a zábavných triků. Tento model je určený maximálně pro 2 osoby.
Spark je vybaven iBR™, což je první brzdový systém fungující na vodě, který skútru Spark Trixx umožní zastavit až o 48m dříve než jiným skútrům bez tohoto systému. Elektronicky řízený systém brzdění a reverzace, který se ovládá přepínáním polohy klapky iBR, má 4 polohy (vpřed, vzad, neutrál a brzdění).
Abyste si mohli užít zábavu na plno má Spark Trixx iTC™ systém, který Vám u tohoto modelu umožňuje přepínání mezi 2 módy:
Rozšířený rozsah VTS
érie vodních skútrů SPARK Trixx disponuje systémem variabilního trimování v rozšířeném rozsahu. To společně s lehkým a hbitým trupem Trixxu umožňuje provádět zábavné triky v různých polohách a náklonech trupu.
Ovládání je velmi jednoduché, takže se s VTS™ naučíte velice rychle a budete si moct vychutnávat zábavu naplno.
LinQ Systém pro Spark Trixx
Jednou z největších inovací pro skútry SPARK je možnost instalace LinQ úchytů na vodní skútry Sea Doo s konfigurací 2-up, tedy pro 2 jezdce. Pomocí nového úchytného systému můžete ke skútru SPARK připevnit například chladící box nebo kanystr s benzínem a spoustu dalšího příslušenství.
ROTAX 900 HO ACE
Vodní skútry Spark jsou vybaveny nejlehčím a nejkompaktnějším motorem na trhu se spotřebou pouchých 9 l/mth.
Rotax 900 HO ACE poskytuje okamžitou akceleraci, působivě nízkou spotřebu paliva a vynikající poměr výkonu k hmotnosti s maximální rychlostí blížící se 80 km/h. Každý model zahrnuje uzavřený chladící systém (CLCS), který chrání motor před slanou vodou a různými nečistotami. Poskytuje tak ochranu proti korozi a prodlužuje životnost a spolehlivost motoru.
Rozměry | ||
---|---|---|
Délka | 2 790 mm | |
Šířka | 1 180 mm | |
Hmotnost | 192 kg | |
Počet osob | max 2/160 kg | |
Maximální zatížení | 160 kg | |
Palivová nádrž | 30 l | |
Úložný prostor pod řidítky | 1,6 l | |
Motor | ||
Typ | motor Rotax® 900 HO ACETM | |
Systém nasávání paliva | atmosferický | |
Objem | 899 ccm | |
Chlazení | kapalinové, uzavřený okruh | |
Systém zpětného chodu | Elektronický iBR® s neutrálem, brzdou a zpátečkou | |
Typ benzínu | 87 oktanů | |
iTC™ (Intelligent Thottle Control) systém | Umožňuje snadnější odjíždění od mola díky elektronickému systému startujícímu z neutrálu. Na výběr jsou dva módy - Touring a Sport. | |
D-Sea-BeI™ systém | Kombinace rezonátorů a komponentů pohlcujících vibrace, díky které vodní skútr Sea-Doo není skoro slyšet. | |
Closed-Loop Cooling Systém | Používá chladicí kapalinu, aby udržoval motor v ideální teplotě, stejně jako chladič auta. Výhodou je, že slaná voda a nečistoty nemohou pronikat do motoru. | |
Off-Throttle Assisted Steering (O.T.A.S.™) | Poskytuje řidiči zlepšení řídícího účinku v situacích s ubraným plynem pro zvýšení manévrovatelnosti. | |
iControl | Systém, který integruje a řídí ostatní systémy, aby zajistil kontrolu nad skútrem. | |
Touring mode/ Sport mode | Režim Touring je základním nastavením, které nabízí plynulou jízdu. Režim Sport poskytuje plnou akceleraci motoru. | |
Pohonná jednotka | ||
Hnací systém | Sea-Doo Direct Drive | |
Tryskové čerpadlo | hliníkové, axiální, jednostupňové | |
Brzda a zpětný chod | elektronický systém iBR | |
Vrtule | nerezová ocel, lepší zrychlení a menši kavitace | |
VTS™ (Variable Trim System) | Systém upravuje úhel trysky pro lepší ovladatelnost skútru. | |
Elektrická výbava | ||
Zapalování | digitální, indukční | |
Startér | elektrický | |
Akumulátor | 12 V | |
Trup | ||
Typ | Spark | |
Materiál | Polytec™ |