Vylepšeno tak, aby maximalizoval výkon motoru Rotax 1000R, získejte naviják, vylepšené odpružení, kola a pneumatiky, které vás přenesou do nejhoršího a nejbláznivějšího terénu. Tento model se může pochlubit novými předními LED světlomety. Kryty páček za příplatek 3500,-Kč vč. DPH.
Motor
Špičkové motory Rotax V-Twin ve své třídě s výkonem 91 k (1000R), 78 k (850) a 62 k (650) Outlander předává svůj veškerý točivý moment, citlivě reaguje na plyn a vydává charakteristický hluk, i když mu další výkon ještě zbývá.
Inteligentní ovládání plynu
Inteligentní ovládání plynu (iTC™️) je důvod, proč je Outlander a jeho motor Rotax 850 nebo 1000R tak citlivý a ovladatelný. Díky režimům Standard, Work a Sport pomáhá systém iTC s plynulým ovládáním škrticí klapky v terénu plynule dodávat výkon. Nyní je k dispozici také u všech modelů X mr.
Podvozek
Dosud nejvýznamnější vylepšení modelu Outlander, díky kolům pohybujícím se paralelně nahoru a dolů a bodům otáčení umístěným pod sedadlem získáte maximální stabilitu a zážitek z jízdy na hranici možností.
Naviják
Vyzkoušejte tento výkonný, z výroby instalovaný naviják Can-Am HD s válečkovým vedením. Jeho nosnost 3 500 liber (1 588 kg) je nezbytná při lovu, na ranči, v blátě a na vzdálených pracovištích. Všechny ostatní výbavy již zahrnují příslušnou kabeláž.
Displej
Mějte svůj Outlander a jeho životní funkce neustále na očích díky zcela novým 7,6palcovým / 4,5palcovým displejům, v závislosti na modelu. Osvětlené a čitelné za všech podmínek, s informacemi o vozidle a ovládacími prvky na dosah ruky.
Bezstupňová převodovka
Zvolte převodový stupeň, sešlápněte plyn - a vyrazte - převodovka CVT modelu Can-Am Outlander dodává tolik výkonu, kolik potřebujete. Nyní s překalibrovaným brzděním motorem pro přesnější ovládání v kopcovitém terénu.
Přepracované odvětrávané boční panely
Každý díl stroje byl prozkoumán a zkontrolován, aby se zjistilo, zda může zlepšit pohodlí jezdce - dokonce i boční panely a vnitřní blatníky nyní nabízejí lepší odvětrávání motoru a proudění vzduchu.
Dynamický posilovač řízení se třemi režimy (DPS)
Nastavení dynamického posilovače řízení poskytuje snadnou a přímou asistenci řízení citlivou na rychlost s větším výkonem při nižších rychlostech s cílem snížit námahu při řízení a menším při vyšších rychlostech, aby měl řidič maximálně příjemný pocit z řízení. Tři režimy ještě více přizpůsobují DPS.
Motor Rotax® V-Twin
• Obloukové přední zavěšení s dvojitým ramenem A s přední příčnou tyčí
• Zadní zavěšení nezávislé na torzním rameni (TTI)
• Inteligentní ovládání škrticí klapky (iTC ™) s jízdními režimy
• pneu 30 palců ITP † Kryptid †
• 14palcová litá hliníková kola
• Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS ™)
• Visco-Lok † Přední diferenciál s automatickým zamykáním QE
• Přemístěný chladič
• Naviják 3 588 lb (1 588 kg)
• Silný přední a zadní nárazník
• Rozvor náprav 59 palců
• Multifunkční digitální měřidlo
• Zbarvení, grafika a potah sedadla X-packu
MODEL | |
---|---|
Typ | užitková |
Ročník | 2024 |
Verze | prodloužená |
MOTOR | |
Objem | 976 ccm |
Typ motoru | 4-takt / 2 |
Počet valců | dvouválec |
Dávkovaní paliva | elektronické vstřikování paliva EFI |
Palivo | Natural 95 |
Chlazení | kvapalina + ventilátor |
Zapalování | CDI |
Výkon | 91 koní |
Kroutící moment | - |
Spotřeba | - |
SYSTÉM POHONU | |
Pohon | 2x4, 4x4 zadní, připínatelný přední |
Typ převodovky | automat PVT P/R/N/L/H |
Uzávěrka předního diferenciálu | ano, elektrické ovládání |
Převody |
L / H / N / R, brzdění motorem
|
Koncový převod | kardan |
PODVOZEK | |
Zavěšení přední | dvojté A rameno 229 mm |
Zavěšení zadní | pomocí vlečných ramen typu TTI |
Odpružení přední |
SHOWA Gas Shock |
Odpružení zadní | SHOWA Gas Shock |
Zdvih přední/zadní | 229 mm / 236 mm |
BRZDY |
|
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová 214 mm |
Zadní brzdy | 1x hydraulická kotoučová 214 mm |
PNEUMATIKY DISKY | |
Přední pneu |
30 x 9 x 14 ITP Cryptid |
Zadní pneu |
30 x 9 x 14 ITP Cryptid
|
Disky |
14" hliníkové disky
|
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY | |
Délka | 2460 mm |
Šířka | 1270 mm |
Výška | 1310 mm |
Světlá výška |
330 mm
|
Rozvor | 1499 mm |
Výška sedla | 933 mm |
Suchá hmotnost | 464 kg |
Palivová nádrž | 20,5 litrů |
OSTATNÍ VLASTNOSTI | |
Posilovač řízení (DPS) |
ANO
|
Tažná síla | 750 kg |
Barva | Hyper Silver & Legion Red |
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE | |
Homologace | ano |
Registrační značka (SPZ) | žluté SPZ |
Řidičák |
skubina B |