Zažijte bezkonkurenční cestovní pohodlí v luxusu, který odpovídá vašemu stylu. Spyder RT Limited obsahuje integrované aplikace pro chytré telefony optimalizované pro vozidlo, sedadlo na dlouhé vzdálenosti a mnoho dalších funkcí určených pro dokonalé dobrodružství pro dva.
Futuristická tříkolka Spyder se dočkala své druhé verze. V BRP se rozhodli pro malou revoluci a přišli rovnou s několika technickými novinkami. Ke třem kolům přidali ještě tři válce. Ano, o pohon se bude starat tříválec o objemu 1330 ccm, řadový motor uložený napříč. Jeho hlavní výhodou je naprosto lineární nástup se spoustou točivého momentu od nejnižších otáček. Výsledkem je 115 hp a o 20% vyšší točivý moment. No a k tomu je tu zbrusu nová šestistupňová sekvenční převodovka, která se stará o přenos výkonu na zadní kolo pomocí řemene. V kombinaci s novým motorem to znamená znatelný pokles otáček při cestovních rychlostech, což logicky vede i k výrazné úspoře paliva.
Motor a převodovka ale není jediné, na čem se pracovalo. Jsou tu změny v designu, i když to zásadní je zachováno. Model RT má přepracovaný prostor pro nohy řidiče a ten si tak může odložit chodidla na pohodlné plotny. Spyder používá také zbrusu nové sedlo, které může být doplněno opěrkou zad pro řidiče a na výběr budete mít hned ze dvou barevných kombinací. Nová jsou samozřejmě i kola, která musí jít s dobou spolu s novými blatníky s LED světly. Podvozek dostal nové tlumící jednotky, které i na novém modelu spolupracují se sofistikovanou elektronikouSpyderu.
I další řešení jsou na Spyderu poměrně netradiční. V řízení pomáhá jezdci posilovač řízení, s brzdový systémem BREMBO v kombinaci s ABS zabrzdíte za každých podmínek. Cestovním ambicím stroje pak nahrává trojice kufrů se společným zámkem v zadní části stroje a velký úložný prostor v přední části. Samozřejmostí jsou vyhřívané rukojeti pro řidiče i pro spolujezdce, tempomat, vzduchový podvozek a audio soustava se čtyřmi reproduktory.
Silnější 1200 W alternátor nahrazuje původní magneto na dvouválci. Změnami také prošlo chlazení motoru, Spyder nyní v podstatě nevydává žádné teplo směrem k jezdci, což bylo docíleno změnou proudění teplého vzduchu od chladiče při zastavenÍ.
A co více, na tento stroj Vám stačí řidičský průkaz skupiny B !!!
MODEL | |
---|---|
Typ | tříkolka |
Ročník | 2023 |
Verze | Touring |
MOTOR | |
Objem | 1330 ccm |
Typ motoru | Rotax® 1330 ACE™ řadový třívalec |
Počet valců | tříválec |
Dávkovaní paliva | elektronické vstřikování paliva EFI |
Palivo | Natural 95 |
Chlazení | kapalina + ventilátor |
Zapalování | CDI |
Výkon | 115 koní |
Vrtání | 3.31 x 3.14 in. (84 x 80 mm) |
Spotřeba | - |
SYSTÉM POHONU | |
Pohon | |
Typ převodovky | 6-ti stupňová sekvenční převodovka SE6 se zpátečkou |
Uzávěrka předního diferenciálu | ne |
Převody |
|
Koncový převod | řemen |
PODVOZEK | |
Zavěšení přední | dvojté A rameno se stabilizátorem |
Zavěšení zadní | kyvná vidlice |
Odpružení přední |
plynové tlumiče SACHS (174 mm) |
Odpružení zadní | plynové tlumiče SACHS† (152 mm) |
Zdvih přední/zadní | 174 mm / 152 mm |
BRZDY | |
Přední brzdy | 270 mm disk s Brembo brzdovou deskou 4-pístkový brzdič |
Zadní brzdy | 270 mm disk s integrovanou parkovací brzdou |
PNEUMATIKY A DISKY | |
Přední pneu |
MC165 / 55R15 55H |
Zadní pneu |
MC225 / 50R15 76H
|
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY | |
Délka | 2667 mm |
Šířka | 1572 mm |
Výška | 1510 mm |
Světlá výška |
115 mm
|
Výška sedla | 772 mm |
Suchá hmotnost | 459 kg |
Palivová nádrž | 27 litrů |
OSTATNÍ VLASTNOSTI | |
Posilovač řízení (DPS) |
ANO
|
Tažná síla | |
Barva | Carbon Black DARK |
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE | |
Homologace | L7E homologováno pro 2 osoby |
Registrační značka (SPZ) | bílé SPZ |
Řidičák | skubina B |
Technická specifikace ke stažení Can-Am Spyder RT LTD
Výbava tohoto modelu:
-Řadový tříválcový motor ROTAX 1330 ACE
-6-ti stupňová sekvenční převodovka SE6 se zpátečkou
-Audiosystém AM/FM se čtyřmi reproduktory
- Zadní vzduchově nastavitelné tlumení
- Brzdy BREMBO
- Plotny pro pohodlné položení nohou při jízdě
- ECO mode (ukazuje nejvhodnější dobu řazení pro nízkou psotřebu paliva)
- Multifunkční analogovo/digitální displej
- Přední blatníky kol s LED techonologií
- Textilní rozdělovním předního kufru
- Osvětlený přední kufr
- Black paket ( vše v ocelové černé)
- Chrom paket
- El. výstup pro příslušeství
- 12 V vtup
- Luxusní prošívané kožené sedadlo
- Tempomat
- Elektrické výškově stavitelné plexi
- Vyhřívané rukojeti řidiče
- Přední tlumiče SACHS
- DPS posilovač řízení
- Elektronicky ovládaná parkovací brzda
- Vetrné deflektory
- Elektronicky odemykatelný přední kufr
- Hliníková chromová kola s 12-ti paprsky
- Příprava pro iPod
Stabilizační systémy:
EBD - Rozděluje brzdný účinek na jednotlivá kola při brždění
ABS - Antiblokovací systém kol, zabraňuje zablokování kol při brždění a umožňuje dokonalou ovladatelnost za každé situace
TCS - Kontrola trakce zadního kola, omezuje jeho protáčení pro perfektní ovladatelnost za jízdy
SCS - Vyhodnocuje příčné a podélné síly a monitoruje zvedání vnitřního předního ola v zatáčce
VSS - Vehicle Stability System – Stabilizační Systém
DPS - Progresivní elektronický posilovač řízení
D.E.S.S. - Bezpečnostní digitálně kódovaný systém proti odcizení
Kapacita úložného prostoru:
- celková 155l
- přední kufr 58l
- odkládací schránka u řidiče 2l
- kufr na levé straně 26l
- kufr na pravé straně 26l
- kufr zadní 43