Can-Am Traxter je mimořádně odolný, aby vás dokázal dovézt daleko za hranice každodenní rutiny, a je tak nejschopnějším modelem Can-Am side-by-side všech dob. Na pracovištích, na loveckých výpravách, v zemědělství a všude tam, kde potřebujete, odvede svoji práci dobře. Can-Am Traxter HD7 s výkonem 52 HP.
Rozvrh? Seznam úkolů? Provozní doba? Traxter prostě funguje. Den je za námi, když řeknete, že je, takže získáte maximum z vozidla side-by-side vyrobeného tak, aby si poradilo s jakýmikoli podmínkami. Žádná přestávka, žádná dodatečná údržba. Jsou to vozidla, která budete chtít předat svým dětem, ne prodejci. Každý Traxter je vyroben tak, aby to zvládl.
Špičkový točivý moment
Nyní představujeme model HD7. Pracujte lépe, jezděte pohodlněji díky technologii pDrive CVT, a to vše téměř bezhlučně. Pro dlouhé hodiny tvrdé práce a pohodovou jízdu přináší Traxter lepší, tišší kokpit a až 69 lb-ft točivého momentu u HD10, což je nejlepší hodnota ve své třídě.
Tažná kapacita
Díky svým motorům, podvozku, pracovnímu režimu asistované jízdy a zavěšení, které jsou sladěny tak, aby fungovaly lépe než jakýkoli jiný side-by-side, může Traxter táhnout až 2 500 liber (1134 kg), zatímco Traxter 6x6 se může pochlubit špičkovou tažnou kapacitou 3 000 liber (1 360 kg).
Úložný prostor
Mějte své nářadí v bezpečí díky našemu vyjímatelnému boxu na nářadí.Užijte si úložný prostor na palubní desce a pod ní a vyjímatelný, vodotěsný úložný prostor pod sedadlem spolujezdce pro oblečení, Ložná plocha a střešní nosiče poskytují u vybraných balíčků nosnost až 1 750 liber (793,8 kg):
Sedadlo s opěrkami
Pohodlí není jen o sedadle řidiče. Je to zvýšená míra pohodlí pro celodenní jízdu s přáteli. Intuitivní kokpit s optimalizovaným výhledem a dodatečná boční opora se zesíleným potahem sedadla umožňují snadné naskakování a vyskakování z vozidla Spodní háčky, výklopné sedadlo a nastavitelné sedadlo řidiče? Ty máte také. 777
7,6 palcový digitální displej s klávesnicí
Vše, co potřebujete k ovládání dokonalé jízdy. Náš volitelný 7,6palcový široký digitální displej vám poskytne informace o vozidle a ovládání na dosah ruky, což zajistí lepší zážitek z jízdy. Chytré!
Obloukové zavěšení ramen
Obloukové dvojité zavěšení A-Arm vpředu a obloukové zavěšení TTA vzadu u modelů HD10 zajišťují lepší stabilitu, jistou odezvu a lepší pevnost s plnou světlou výškou až 15 palců u konkrétních modelů.
MODEL | |
---|---|
Typ | pracovní |
Ročník | 2025 |
Verze | UTV |
MOTOR | |
Objem | 650 ccm |
Typ motora | vodou chlazený jednoválec |
Počet valců | jednoválec |
Dávkovaní paliva | elektronické vstřikování paliva EFI |
Palivo | Natural 95 |
Chlazení | kvapalina + ventilátor |
Zapalování | CDI |
Výkon | 39 kW/52 koní |
Kroutící moment | - |
Spotřeba | - |
SYSTÉM POHONU | |
Pohon | 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál |
Typ převodovky | PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), automat PVT P/R/N/L/H |
Uzávěrka předního diferenciálu | ano, elektrické ovládání |
Převody |
L / H / N / R, brzdění motorem
|
Koncový převod | kardan |
PODVOZEK | |
Zavěšení přední | dvojté A rameno 254 mm |
Zavěšení zadní | více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí |
Odpružení přední |
plynové tlumiče |
Odpružení zadní | plynové tlumiče |
Zdvih přední/zadní | 254 mm / 254 mm |
BRZDY | |
Přední brzdy | 220 mm dvoupístkové hydraulické třmeny |
Zadní brzdy | 220 mm dvoupístkové hydraulické třmeny |
PNEUMATIKY | |
Přední pneu |
27 x 9 x 14 Maxxis Coronado 2.0 |
Zadní pneu |
27 x 11 x 14 Maxxis Coronado 2.0
|
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY | |
Délka | 3007,1 mm |
Šířka | 1575 mm |
Výška | 1930 mm |
Světlá výška |
280 mm
|
Rozvor | 2115 mm |
Suchá hmotnost | 687,9 kg |
Rozměr korby | 965 x 1384 x 305 mm |
Nosnot korby | 454 kg |
Palivová nádrž | 40 litrů |
OSTATNÍ VLASTNOSTI | |
Posilovač řízení (DPS) |
ANO
|
Tažná síla | 907 |
Barva | Tundra Green/zelená |
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE | |
Homologace | T1b pro 3 osoby |
Registrační značka (SPZ) | žluté SPZ |
Řidičák | skubina B |
-14 palcové hliníkové disky
-naviják s tažnou silou 2041kg
-ruční brzda
-příprava pro topení
-visco-lock předního diferenciálu
-posilovač řízení
-rozpojitelný zadní diferenciál (TURF-Mode)