Zaveze vás opravdu kamkoliv. Prozkoumávejte, jezděte a užijte si v terénu výkon svého vysoce výkonného vozidla, které je určeno pro cokoli. Tři roky po sobě nás dovedl na stupně vítězů na Dakaru. Vedoucí pozice teď patří vám.
Motor 200 HP
Nejvýkonnější motor side-by-side dostupný kdekoli. Zkombinujte to s naší novou primární spojkou pDrive a můžete očekávat lepší výkon, o 30 % větší amplitudu řazení a silnější zrychlení, které Vás poženou na přední místo jakékoliv závodu.
Smart Lok předního diferenciálu
Náš přední diferenciál Smart Lok™ je nyní standardem, ale přilnavost a ovládání, které vám poskytne při jízdě, je něco jiného než! Smart-Lok™ je nejpokročilejší terénní přední diferenciál, tečka. Je plně uzamykatelný za běhu se čtyřmi elektronicky řízenými automatickými režimy, které vždy vrátí maximální trakci za každých podmínek.
Odpružení
S dvojitým ramenem A v celé sestavě je síla standardní. Všechny modely se šířkou 72 palců těží z designu zavěšení inspirovaného Trophy-Truck. Naše modely X rc a X mr se také mohou pochlubit klenutými dvojitými A-rameny pro maximální světlou výšku.
Podvozek Tlumiče FOX
Vytvořeny s těmi nejlepšími: pro revoluční výkon jsme ve spolupráci se společností FOX vyvinuli poloaktivní zavěšení Smart-Shox pro model Maverick X3. Každý Maverick X3 je vyladěn tak, aby se mu dařilo, a to díky nastavitelným závodním tlumičům FOX připraveným pro každý terén a styl jízdy. Piggyback s funkcemi od nastavení komprese, přes nastavení odskoku až po ovládání spodní části s dvourychlostní kompresí.
Pneu a disky
Vybavený k překonání vzdálenosti a maximálnímu využití Maverick X3, ať jste kdekoli. Každý balíček Maverick X3 má jedinečné nastavení, od rozložených 30palcových pneumatik ITP Cryptid† připravených do bláta až po legendární 32 palcové pneumatiky Maxxis Liberty s koly s beadlockem u verze XRC.
Připraveno pro příslušenství
Výkon, který potřebujete, a všude tam, kde ho potřebujete. Přidali jsme magneto o výkonu 850 W, které zvládne zásobovat elektřinou jak oficiální vozidlo Can-Am, tak i pořízená zlepšení, jako je audio vybavení, přídavné osvětlení, 12V příslušenství, naviják a další.
MODEL | |
---|---|
Typ | sportovní |
Ročník | 2025 |
Verze | UTV |
MOTOR | |
Objem | 900 ccm |
Typ motoru | vodou chlazený tříválec s turbem |
Počet valců | tříválec |
Dávkovaní paliva | elektronické vstřikování paliva EFI |
Palivo | Natural 95 |
Chlazení | kvapalina + ventilátor |
Zapalování | CDI |
Výkon | 149 kw/200 koní |
Kroutící moment | - |
Spotřeba | - |
SYSTÉM POHONU | |
Pohon | 2x4, 4x4 zadní, připínatelný přední |
Typ převodovky | automat PVT P/R/N/L/H |
Uzávěrka předního diferenciálu | ano, elektrické ovládání |
Převody |
L / H / N / R, brzdění motorem
|
Koncový převod | kardan |
PODVOZEK | |
Zavěšení přední | dvojté A rameno 559 mm |
Zavěšení zadní | 4 linkové torzní ramena TTX |
Odpružení přední |
FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback s bypasem |
Odpružení zadní | FOX 3.0 PODIUM RC2 |
Zdvih přední/zadní | 559 mm / 610 mm |
BRZDY | |
Přední brzdy | 262mm dvoupístkové hydraulické třmeny |
Zadní brzdy | 248mm dvoupístkové hydraulické třmeny |
PNEUMATIKY | |
Přední pneu |
32 x 10 x 15 Maxxis Liberty |
Zadní pneu |
32 x 10 x 15 Maxxis Liberty
|
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY | |
Délka | 3416 mm |
Šířka | 1849 mm |
Výška | 1740 mm |
Světlá výška |
406 mm
|
Rozvor | 2591 mm |
Suchá hmotnost | 821,5 kg |
Palivová nádrž | 40 litrů |
OSTATNÍ VLASTNOSTI | |
Posilovač řízení (DPS) |
ANO
|
Tažná síla | |
Barva | Fiery Red & Hyper Silver |
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE | |
Homologace | nosič pracovního nářadí kategorie R |
Registrační značka (SPZ) | žluté SPZ |
Řidičák | skubina B |