První Can-Am Side by Side se šířkou 127cm, kterou kdy Can-Am vyrobil. Se šířkou 50 palců rozšiřuje Can-Am Maverick Trail vaše jezdecké obzory. Nějaká konkurence? Ani náhodou. Výkon, odpružení a stabilita, to jsou trumfy, které posouvají Can-Am Maverick Trail daleko před konkurenci. A také jízda s ním je daleko zábavnější. Motor Rotax V-Twin dvouválec,vodou chlazený - má výkon 51 koní u modelu 800 a 75 koní u modelů 1000. Poráží tak konkurenci nejen absolutně, ale i v poměru výkonu a hmotnosti. Can-Am Maverick Trail - zcela nová dimenze zrychlení, stability a ovladatelnosti.
Jinými slovy, cestovní velikost zůstává, aniž by bylo potřeba činit velké kompromisy. Požadovali jsme od inženýrů: schopnost cestovat všude tam, kde vás vaše srdce táhne v sedadle kokpitu a ovládací prvky, které vás vedou ven z vaší pohodlné zóny. Je čas si představit vůbec první Can-Am Off-Road vozidlo, které bylo navrženo s kompaktní 50-palcovou šířkou: Maverick TRAIL.
Při výběru z 51 a 75 koní, Rotax srdcem v každém Maverick Trail bije do bitvy-broušený buben. Nemohli jsme začít seznam dobrodružství, závodních výher, nebo úspěchů s 800 nebo 1000-ccm V-dvojčaty které si vysloužila, a která si v při vašich jízdách ještě vyslouží.
Tohle není zmenšený Maverick X3 nebo zvětšený Outlander, tohle je Maverick Trail. S jeho dvěma cestujícími v jeho středu, kompletní ergonomický kokpit,který byl navržen tak, aby vytvořil nikdy-dříve-viděný prostor pro cestujícího,při zachování schopnost protáhnout se dolů úzkou lesní cestou.
S Rotax motorem, Can-Am hnacím ústrojím, Ergo-Lok kokpitem, a pokročilému nastavení podvozku, je Maverick Trail určen pro všehcny řidiče, kteří si chtějí jízdu opravdu užít. Nastaviltelný volant, komplexní multifunkční digitální displej jsou vše, co budete potřebovat.
MODEL | |
---|---|
Typ | sportovní |
Ročník | 2025 |
Verze | UTV |
MOTOR | |
Objem | 799,9 ccm |
Typ motoru | jednoválec |
Počet valců | jednoválec |
Dávkovaní paliva | elektronické vstřikování paliva EFI |
Palivo | Natural 95 |
Chlazení | kapalina + ventilátor |
Zapalování | CDI |
Výkon | 52 koní |
Kroutící moment | - |
Spotřeba | - |
SYSTÉM POHONU | |
Pohon | 2x4, 4x4 zadní, připínatelný přední |
Typ převodovky | automat PVT P/R/N/L/H |
Uzávěrka předního diferenciálu | ano, elektrické ovládání |
Převody |
L / H / N / R, brzdění motorem
|
Koncový převod | kardan |
PODVOZEK | |
Zavěšení přední | dvojté A rameno |
Zavěšení zadní | více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí |
Odpružení přední |
dvoukomorové plynové tlumiče |
Odpružení zadní | dvoukomorové plynové tlumiče |
Zdvih přední/zadní | 254 mm / 267 mm |
BRZDY | |
Přední brzdy | kotoučové hydraulické 220 mm |
Zadní brzdy | kotoučové hydraulické 220 mm |
PNEUMATIKY A DISKY |
|
Přední pneu |
Carlisle ACT 26 x 8 x 12 |
Zadní pneu |
Carlisle ACT 26 x 10 x 12
|
Disky |
hliníkové
|
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY | |
Délka | 3005 mm |
Šířka | 1270 mm |
Výška | 1753 mm |
Světlá výška |
254 mm
|
Rozvor | 2301 mm |
Suchá hmotnost | 603,7 kg |
Palivová nádrž | 38 litrů |
OSTATNÍ VLASTNOSTI | |
Posilovač řízení (DPS) |
ANO
|
Tažná síla | 680 |
Nosnost korby | 136 kg |
Barva | černá |
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE | |
Homologace | T2b |
Registrační značka (SPZ) | žluté SPZ |
Řidičák | skubina B |
Výbava v ceně: 12" hliníkové disky, tažné zařízení, DPS(posilovač řízení s možností nastavení MIN/MED/MAX), nastavitelný volant, bezpečnostní pásy.