facebook instagram youtube
menu

prodej, bazar, servis čtyřkolek -Can-Am, CF-Moto, Gladiator, Journeyman, Polaris, vodní skútry Sea-doo

čtyřkolky Can-Am, čtyřkolky cf-moto, náhradní díly na čtyřkolky, čtyřkolky Polaris, gladiator, sea-doo, vodní skútr, spyder, ryker

Čtyřkolky
SSV/UTV
Tříkolky Spyder/Ryker
Vodní skútry
down

Can-Am Maverick Trail 700 DPS ABS

Can-Am Maverick Trail 700 DPS ABS

První Can-Am Side by Side se šířkou 127cm, kterou kdy Can-Am vyrobil. Se šířkou 50 palců rozšiřuje Can-Am Maverick Trail vaše jezdecké obzory. Nějaká konkurence? Ani náhodou. Výkon, odpružení a stabilita, to jsou trumfy, které posouvají Can-Am Maverick Trail daleko před konkurenci. A také jízda s ním je daleko zábavnější. Motor Rotax V-Twin dvouválec,vodou chlazený - má výkon 51 koní u modelu 800 a 75 koní u modelů 1000. Poráží tak konkurenci nejen absolutně, ale i v poměru výkonu a hmotnosti.  Can-Am Maverick Trail - zcela nová dimenze zrychlení, stability a ovladatelnosti.

cena: 498 000 s DPH

Jinými slovy, cestovní velikost zůstává, aniž by bylo potřeba činit velké kompromisy. Požadovali jsme od inženýrů: schopnost cestovat všude tam, kde vás vaše srdce táhne v sedadle kokpitu a ovládací prvky, které vás vedou ven z vaší pohodlné zóny. Je čas si představit vůbec první Can-Am Off-Road vozidlo, které bylo navrženo s kompaktní 50-palcovou šířkou: Maverick TRAIL.
Při výběru z 51 a 75 koní, Rotax srdcem v každém Maverick Trail bije do bitvy-broušený buben. Nemohli jsme začít seznam dobrodružství, závodních výher, nebo úspěchů s 800 nebo 1000-ccm V-dvojčaty které si vysloužila, a která si v při vašich jízdách ještě vyslouží.
Tohle není zmenšený  Maverick X3 nebo zvětšený Outlander, tohle je Maverick Trail. S jeho dvěma cestujícími v jeho středu, kompletní ergonomický kokpit,který byl navržen tak, aby vytvořil nikdy-dříve-viděný prostor pro cestujícího,při zachování schopnost protáhnout se dolů úzkou lesní cestou.
S Rotax motorem, Can-Am hnacím ústrojím, Ergo-Lok kokpitem, a pokročilému nastavení podvozku, je Maverick Trail určen pro všehcny řidiče, kteří si chtějí jízdu opravdu užít. Nastaviltelný volant, komplexní multifunkční digitální displej jsou vše, co budete potřebovat.

MODEL
Typ sportovní
Ročník 2025
Verze UTV
MOTOR
Objem 799,9 ccm
Typ motoru jednoválec
Počet valců jednoválec
Dávkovaní paliva elektronické vstřikování paliva EFI
Palivo Natural 95
Chlazení kapalina + ventilátor
Zapalování CDI
Výkon 52 koní
Kroutící moment -
Spotřeba -
SYSTÉM POHONU
Pohon 2x4, 4x4 zadní, připínatelný přední
Typ převodovky automat PVT P/R/N/L/H
Uzávěrka předního diferenciálu ano, elektrické ovládání
Převody
L / H / N / R, brzdění motorem
Koncový převod kardan
PODVOZEK
Zavěšení přední dvojté A rameno
Zavěšení zadní více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí
Odpružení přední

dvoukomorové plynové tlumiče

Odpružení zadní dvoukomorové plynové tlumiče
Zdvih přední/zadní 254 mm /  267 mm
BRZDY
Přední brzdy kotoučové hydraulické 220 mm
Zadní brzdy kotoučové hydraulické 220 mm
PNEUMATIKY A DISKY
Přední pneu

Carlisle ACT 26 x 8 x 12

Zadní pneu
Carlisle ACT 26 x 10 x 12
Disky
hliníkové
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY
Délka 3005 mm
Šířka 1270 mm
Výška 1753 mm
Světlá výška
254 mm
Rozvor 2301 mm
Suchá hmotnost 603,7 kg
Palivová nádrž 38 litrů
OSTATNÍ VLASTNOSTI
Posilovač řízení (DPS)
ANO
Tažná síla 680
Nosnost korby 136 kg
Barva černá
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE
Homologace  T2b
Registrační značka (SPZ)  žluté SPZ 
Řidičák  skubina B

 

Výbava v ceně: 12" hliníkové disky, tažné zařízení, DPS(posilovač řízení s možností nastavení MIN/MED/MAX), nastavitelný volant, bezpečnostní pásy.