Monumentální zátah. Dechberoucí síla. Dokonalé a přesné ovládání. Emoce. Absolutní novinkajednoho z největších výrobců čtyřkolek na světě zvyšuje adrenalin v krvi hned při prvním blízkém setkání. Nejsilnější a mohutně dimenzovaný pracovní 4x4 Gladiator X850 přináší do světa čtyřkolek množství pokrokových a moderních prvků, které v kombinaci s maximální výbavou a skvělou cenou dělají z novinky favorita celého segmentu velkých dvouválcových čtyřkolek!
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru se špičkovým výkonem 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového variátoru s funkcí brždění motorem. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jízdních vlastností, které z tohoto modelu dělají jednu z nejlépe ovladatelných velkých pracovních čtyřkolek na trhu. Pokrokový design z rakouského designového studia Kiska potvrzuje nejvyšší ambice aktuální vlajkové lodi CF Moto!
MODEL | |
---|---|
Typ | užitková |
Ročník | 2025 |
Verze | prodloužená |
MOTOR | |
Objem | 800 ccm |
Typ motoru | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Počet valců | dvouválec |
Dávkovaní paliva | elektronické vstřikování paliva EFI |
Palivo | Natural 95 |
Chlazení | kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
Zapalování | CDI |
Výkon | 68 koní |
Kroutící moment | - |
Spotřeba | - |
SYSTÉM POHONU | |
Pohon | 2x4, 4x4 zadní, připínatelný přední |
Typ převodovky | automat PVT P/R/N/L/H |
Uzávěrka předního diferenciálu | ano, elektrické ovládání |
Převody |
L / H / N / R, brzdění motorem
|
Koncový převod | kardan |
PODVOZEK | |
Zavěšení přední | nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
Zavěšení zadní | nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena |
Odpružení přední |
olejové tlumiče |
Odpružení zadní | olejové tlumiče |
BRZDY | |
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
Zadní brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
PNEUMATIKY | |
Přední pneu |
26 x 9 x 14 Abuzz |
Zadní pneu |
26 x 11 x 14 Abuzz
|
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY | |
Délka | 2310 mm |
Šířka | 1250 mm |
Výška | 1420 mm |
Světlá výška |
305 mm
|
Rozvor | 1480 mm |
Suchá hmotnost | 430 kg |
Palivová nádrž | 30 litrů |
OSTATNÍ VLASTNOSTI | |
Posilovač řízení (DPS) |
ANO
|
Tažná síla | |
Barva | černá, oranžová, camo listová |
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE | |
Homologace | T3b pro 2 osoby |
Registrační značka (SPZ) | žluté SPZ |
Řidičák | skubina B |
- 5 let záruka na stroj a doživotní na rám *
- Extrémně výkonný nový 800 ccm motor s válci do “V”
- EPS - špičkový posilovač řízení s progresivním průběhem
- Elektronické vstřikováni Delphi (USA)
- Bezespojkový variator CV-Tech s motorovou brzdou (Canada)
- Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
- 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
- Automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton (100% svornost)
- Nový systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů
- Speciální prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšující světlou výšku
- Rozměrné ergonomické plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
- Elegantní a praktické 14 “duralové disky kol
- Vysoce odolné 14” víceplátnové pneumatiky CST Abuzz
- Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
- Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
- Komfortní sedačka spolujezdce s opěrkou a integrovanými madly
- Přední i zadní masivní plastové nosiče Lock n' Ride
- Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu (volitelně)
- Špičkové přední i zadní LED osvětlení
- Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk.
* platí pro prvního majitele, který není podnikatelem