Vyrobeno pro bezkonkurenční výkon v terénu – se spolujezdcem – nový model Outlander MAX XT 2022 se může pochlubit širším a vylepšeným zavěšením, aby se maximálně využil legendární výkon motoru Rotaxu. Nyní může táhnout vleky až do 750 kg.
Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking.
26-palcové radiální pneumatiky ITP Terracross, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.
A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích.
BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, ocelovými ráfky, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.
S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…
MODEL | |
---|---|
Typ | užitková |
Ročník | 2022 |
Verze | prodloužená |
MOTOR | |
Objem | 649,6 ccm |
Typ motoru | 4-takt / 2 |
Počet válců | dvouválec |
Dávkovaní paliva | elektronické vstřikování paliva EFI |
Palivo | Natural 95 |
Chlazení | kapalina + ventilátor |
Zapalování | CDI |
Výkon | 62 koní |
Kroutící moment | - |
Spotřeba | - |
SYSTÉM POHONU | |
Pohon | 2x4, 4x4 zadní, přepínatelný přední |
Typ převodovky | automat PVT P/R/N/L/H |
Uzávěrka předního diferenciálu | ano, elektrické ovládání |
Převody |
L / H / N / R, brzdění motorem
|
Koncový převod | kardan |
PODVOZEK | |
Zavěšení přední | obloukové přední zavěšení s dvojitým ramenem A a přední kyvnou tyčí |
Zavěšení zadní | pomocí vlečných ramen typu TTI |
Odpružení přední |
olejové tlumiče |
Odpružení zadní | olejové tlumiče |
Zdvih přední/zadní | 233 mm / 251 mm |
BRZDY | |
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová 214 mm |
Zadní brzdy | 1x hydraulická kotoučová 214 mm |
ABS | Standard |
PNEUMATIKY | |
Přední pneu |
26 x 8 x 14 ITP Terra Cross |
Zadní pneu |
26 x 10 x 14 ITP Terra Cross
|
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY | |
Délka | 2388 mm |
Šířka | 1220 mm |
Výška | 1350 mm |
Světlá výška |
279 mm
|
Rozvor | 1499 mm |
Suchá hmotnost | 375 kg |
Palivová nádrž | 20,5 litrů |
OSTATNÍ VLASTNOSTI | |
Posilovač řízení (DPS) |
ANO
|
Tažná síla | 750 kg brzděného vozíku / 395 kg nebrzděného vozíku |
Barva | Camo - kamufláž listová |
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE | |
Homologace | homologováno pro 2 osoby |
Registrační značka (SPZ) | žluté SPZ |
Řidičák | skubina B |