Vyroben tak, aby překonal zablácené cesty. Vylepšený model Rotax 1000R s maximálním výkonem má naviják, vylepšené odpružení, kola a pneumatiky, které vás provedou i tím nejhorším a nejblátivějším terénem.
ŠPIČKOVÝ VÝKON
Zvyšte výkon rychlejší akcelerací a větším točivým momentem pro náročné tahání. Náš nový 999 cm³ V-twin motor poskytuje plných 101 koní u modelu 1000R a 82 koní u modelu 850. Špičkový výkon pod vaší kontrolou pro dokonalou jízdu.
• Dvojitá horní vačková hřídel (DOHC)
• Vysoký kompresní poměr
• Vysoká účinnost sání a výfuku
• Inteligentní ovládání škrtící klapky (iTC) s jízdními režimy a inteligentní brzdění motorem (iEB).
PŘECHOD NA VYŠŠÍ VÝKON A SPOLEHLIVOST
Získejte lepší jízdu: Všechny vozy Outlander jsou nyní vybaveny spojkou pDrive, včetně modelů Outlander 850 a 1000R.
• Primární spojka pDrive
• Vysoce účinná dvouválcová sekundární spojka
• Revidovaný poměr CVT, který zvyšuje točivý moment při nízkých otáčkách, zlepšuje odolnost a životnost řemene
BEZPEČNÝ VÝKON NA DOSAH RUKY
S tímto modelem dobijete vše, co vám stojí v cestě!
• Nový design předního a zadního klenutého dvojitého A-ramene
• Geometrie zavěšení zlepšující úhel náběhu pro hladký přechod přes překážky a příkopy
• Zdvih odpružení 10,8 palců vpředu a 12 palců vzadu
• Přední výkyvná tyč na modelech 1000R
• Gumová pouzdra na závěsech a výkyvných tyčích snižující hluk, údržbu a zvyšující odolnost
MODEL | |
---|---|
Typ | užitková |
Ročník | 2025 |
Verze | prodloužená |
MOTOR | |
Objem | 999 ccm |
Typ motoru | 4-takt / 2 |
Počet valců | dvouválec |
Dávkovaní paliva | elektronické vstřikování paliva EFI |
Palivo | Natural 95 |
Chlazení | kvapalina + ventilátor |
Zapalování | CDI |
Výkon | 101 koní |
Kroutící moment | - |
Spotřeba | - |
SYSTÉM POHONU | |
Pohon | 2x4, 4x4 zadní, připínatelný přední |
Typ převodovky | automat PVT P/R/N/L/H |
Uzávěrka předního diferenciálu | ano, elektrické ovládání |
Převody |
L / H / N / R, brzdění motorem
|
Koncový převod | kardan |
PODVOZEK | |
Zavěšení přední | obloukové dvojité A-rameno s kyvnou tyčí |
Zavěšení zadní | pomocí vlečných ramen typu TTI |
Odpružení přední |
SHOWA Internal Floating Pistons (IFP) Shocks |
Odpružení zadní | SHOWA Internal Floating Pistons (IFP) Shocks |
Zdvih přední/zadní | 190 mm / 259 mm |
BRZDY |
|
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová 214 mm |
Zadní brzdy | 2x hydraulická kotoučová 214 mm |
PNEUMATIKY DISKY | |
Přední pneu |
XPS Swamp King XL 30 in. |
Zadní pneu |
XPS Swamp King XL 30 in.
|
Disky |
14" hliníkové disky
|
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY | |
Délka | 2429 mm |
Šířka | 1262 mm |
Výška | 1376 mm |
Světlá výška |
330 mm
|
Rozvor | 1342 mm |
Výška sedla | 960 mm |
Suchá hmotnost | 453 kg |
Palivová nádrž | 19,5 litrů |
OSTATNÍ VLASTNOSTI | |
Posilovač řízení (DPS) |
ANO
|
Tažná síla | 830 kg |
Barva | Hyper Silver a Legion Red |
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE | |
Homologace | ano |
Registrační značka (SPZ) | žluté SPZ |
Řidičák | skubina B |
VLASTNOSTI
• Třírežimový dynamický posilovač řízení (DPS)
• Inteligentní brzdění motorem (iEB) a jízdní režimy
• Přední diferenciál Visco-4Lok†
• SHOWA plynové tlumiče
• 30palcové pneumatiky XPS Swamp King XL určené do bláta
• 14 palců. Hliníková kola
• 4-kotoučový brzdový systém
• 3 500 lb naviják se syntetickým lanem
• 7,6palcový širokoúhlý digitální displej
• Hliníková řídítka s háčkem ve tvaru písmene J, popruhem do bláta a 1 palcovou stupačkou
• Spodní kryty, přední nárazník s držákem na naviják, zadní nárazník
• Úložiště telefonu a USB nabíječka
• Sedačka ze speciální edice
• podpisová LED světla
• Barva balení X, grafika a potah sedadla
• Homologace INT - nosič pracovních adaptérů