facebook instagram
menu

tepelné transférové lisy

tepelné transférové lisy

Čtyřkolky
SSV/UTV
Tříkolky Spyder/Ryker
Vodní skútry
down

Can-Am Traxter HD8 PRO DPS

Can-Am Traxter HD8 PRO DPS

Je to čistě nový design SxS vozidla pro praktické využití, který je postaven pro každou cestu, a přesto splní vaše očekávání, pokud jde o asfaltovou silnici, lesní cestu nebo jízdu v přírodě. Dodává se ve dvou výkonových verzích HD8 a HD10 se spoustou doplňků a úprav DPS a PRO.

cena: 457 000 s DPH
Skladem na prodejně
1

Využitím dlouhodobých zkušeností v sektoru "Powersports" nebo ve vývoji leteckých motorů, výrobce BRP - Can-Am zavádí nové možnosti motor ROTAX® HD8 a HD10 V-Twin. Vzali jsme naše vysoce uznávaný motory Rotax V-Twin a nakalibrovali jsme jim za vystoupení Heavy-Duty t.j. tvrdé práce. Ať už do práce, nebo vytáhnout auto vozík motory HD8 50HP a HD10 72HP jsou motory, které ukázaly sílu v nejtěžších podmínky, na které se můžete spolehnout. Navržen pro optimální točivý moment a výkon i při nízkých otáčkách pro tahání těžkých nákladů nebo přívěsu.
Motor Rotax HD10 poskytuje až o 20% vyšší točivý moment než nejbližší konkurence, a to v nižších otáčkách,které je nejvíce potřebují ve své práci. Nové motory ROTAX® nepotřebují častou údržbu, ale jsou navrženy tak, že můžete zůstat bez nezbytné údržby pro období jednoho roku, nebo až 1865 mil (3000 km) nebo 200 hodin provozu. Snadný přístup ke klíčovým prvkům motor a dlouhé servisní intervaly ocení každý uživatel.

  • Model Traxter nabízí motorový pohon s výkonem elektrárny: nový turbokompresor Traxter HD5 s jedním válcem o výkonu 38 koní. Traxter je nyní nejostřejším nástrojem v hale.
  • VYSOKÁ TUHOST PODVOZKU: Traxter je extrémně výkonné terénní vozidlo a skutečný pomocník. Je vybaven zcela novým podvozkem odpovídajícím automobilovým technologiím s výrobní tolerancí, která je v souladu s moderními pick-up dodávkami.
  • ZADNÍ ODPRUŽENÍ TTA-HD: bylo navrženo speciálně pro užitkové a rekreační využití, nabízí plný zdvih odpružení 10 palců (25,4 cm). To zajišťuje hladkou jízdu bez ohledu na terén. Jeho architektura nabízí optimální pohodlí a ovladatelnost za jakýchkoli podmínek.
  • SEDADLA INSPIROVANÁ DODÁVKAMI: Vestavné sedadlo VERSA-PRO je navrženo jako lavice 40/20/40, inspirovaná moderními pick-up dodávkami.
  • UNIVERZÁLNÍ NÁKLADOVÝ PROSTOR: nosnost až 454 kg a snadné skládání. Mezi klíčové vlastnosti patří 18,9 l vybrání, integrované kotvy na bočních stěnách a několik spojovacích bodů pro větší pohodlí. Robustní zadní sklopné víko s nosností až 100 kg
  • PŘIPRAVENO PRO KABINU: PROFILOVANÁ KONSTRUKCE
MODEL
Typ pracovní
Ročník 2019
Verze UTV
MOTOR
Objem 799,9 ccm
Typ motoru vodou chlazený dvouválec
Počet valců dvouválec
Dávkovaní paliva elektronické vstřikování paliva EFI
Palivo Natural 95
Chlazení kvapalina + ventilátor
Zapalování CDI
Výkon 50 koní
Kroutící moment -
Spotřeba -
SYSTÉM POHONU
Pohon 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok, rozpojitelný zadní diferenciál
Typ převodovky PRO-TORQ převodovka s rychlou odezvou System (QRS), automat PVT P/R/N/L/H
Uzávěrka předního diferenciálu ano, elektrické ovládání
Převody
L / H / N / R
Koncový převod kardan
PODVOZEK
Zavěšení přední dvojté A rameno 254 mm
Zavěšení zadní více prvkové zavěšení dvojitých A-ramen TTA s torzní tyčí
Odpružení přední

plynové tlumiče

Odpružení zadní plynové tlumiče
Zdvih přední/zadní 254 mm /  254 mm
BRZDY
Přední brzdy 220 mm dvoupístkové hydraulické třmeny
Zadní brzdy 220 mm dvoupístkové hydraulické třmeny
PNEUMATIKY
Přední pneu

27 x 9 x 14 Maxxis Coronado

Zadní pneu
27 x 11 x 14 Maxxis Coronado
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY
Délka 3050 mm
Šířka 1575 mm
Výška 1930 mm
Světlá výška
280 mm
Rozvor 2115 mm
Suchá hmotnost 700 kg
Palivová nádrž 40 litrů
OSTATNÍ VLASTNOSTI
Posilovač řízení (DPS)
ANO
Tažná síla 907
Barva zelená
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE
Homologace  T1b
Registrační značka (SPZ)  žluté SPZ 
Řidičák  skubina B

 

Výbava: 14" hliníková kola, naviják, tažné zařízení, DPS (posilovač řízení)