facebook instagram
menu

prodej, bazar, servis čtyřkolek -Can-Am, CF-Moto, Gladiator, Journeyman, Polaris, vodní skútry Sea-doo

čtyřkolky Can-Am, čtyřkolky cf-moto, náhradní díly na čtyřkolky, čtyřkolky Polaris, gladiator, sea-doo, vodní skútr, spyder, ryker

Čtyřkolky
SSV/UTV
Tříkolky Spyder/Ryker
Vodní skútry
down

Journeyman Gladiator X1000 EPS T3b

Journeyman Gladiator X1000 EPS T3b

"Ludo Et Potest Incipere" aneb "hry mohou začít" - tímto vždy Imperátor oznamoval ve starověkém Římě zahájení velkolepých gladiátorských her. Stejně tak my oznamujeme nástup našeho Imperátora -  největšího a nejsilnějšího Gladiatora, který kdy sjel z výrobních linek továrny CF MOTO.

cena: 256 990 s DPH
Skladem na prodejně
1

Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (960,6 cc) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech(Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.  

Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.

Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.

Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce.. 

Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. 

Gladiator X1000 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR. U modelu X1000 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jízdních vlastností, které z tohoto modelu dělají favorita celého segmentu velkých pracovních čtyřkolek na trhu. Pokrokový design z rakouského designového studia Kiska potvrzuje nejvyšší ambice vlajkové lodi CF Moto!

MODEL
Typ užitková 
Ročník 2019
Verze prodloužená
MOTOR
Objem 962,6 ccm
Typ motoru 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Počet valců dvouválec
Dávkovaní paliva elektronické vstřikování paliva EFI
Palivo Natural 95
Chlazení kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Zapalování CDI
Výkon 85 koní
Kroutící moment 79 Nm/5500 ot./min
Vrtání x zdvih 91 mm x 74 mm
SYSTÉM POHONU
Pohon 2x4, 4x4 zadní, připínatelný přední
Typ převodovky automat PVT P/R/N/L/H
Uzávěrka předního diferenciálu ano, elektrické ovládání
Převody
L / H / N / R, brzdění motorem
Koncový převod kardan
PODVOZEK
Zavěšení přední nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zavěšení zadní nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena
Odpružení přední

Nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče

Odpružení zadní Nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče
BRZDY
Přední brzdy 2x hydraulická kotoučová  
Zadní brzdy 2x hydraulická kotoučová 
PNEUMATIKY
Přední pneu

26 x 9 x 14 

Zadní pneu
26 x 11 x 14 
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY
Délka 2310 mm
Šířka 1250 mm
Výška 1420 mm
Světlá výška
305 mm
Rozvor 1480 mm
Suchá hmotnost 491 kg
Palivová nádrž 30 litrů
OSTATNÍ VLASTNOSTI
Posilovač řízení (DPS)
ANO
Tažná síla  
Barva černá, oranžová, camo listová
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE
Homologace  T3b homologováno pro 2 osoby
Registrační značka (SPZ)  žluté SPZ
Řidičák  skubina B
  • 3 roky záruka na stroj a doživotní na rám *
  • Extrémně výkonný nový 1000 ccm motor s válci do “V”
  • EPS - špičkový posilovač řízení s progresivním průběhem
  • Elektronické vstřikováni Bosch (GER)
  • Bezespojkový variator CV-Tech (Canada)
  • Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
  • 4x4 s uzávěrkou předního diferiencálu
  • Automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton (100% svornost)
  • Zcela nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče
  • Nový systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů 
  • Speciální prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšující světlou výšku
  • Rozměrné ergonomické plastové ochranné kryty řidítek s duralovou výztuhou
  • Elegantní a praktické 14 “duralové disky kol
  • Vysoce odolné 27” víceplátnové pneumatiky CST Stag 
  • Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
  • Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
  • Komfortní sedačka spolujezdce s opěrkou a integrovanými madly
  • Přední i zadní masivní plastové nosiče Lock n' Ride
  • Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu (volitelně)
  • Špičkové přední i zadní LED osvětlení
  • Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)