facebook instagram
menu

tepelné transférové lisy

tepelné transférové lisy

Čtyřkolky
SSV/UTV
Tříkolky Spyder/Ryker
Vodní skútry
down

Can-Am Outlander Max 1000R LTD INT

Can-Am Outlander Max 1000R LTD INT

Exkluzivní prvky, barevné provedení a nejsilnější motor ATV s výkonem 91 koní vám nedají spát a vezmete Outlander MAX LIMITED 2019 na dlouhou cestu do terénu a s výkonem navíc.

cena: 449 600 s DPH
Skladem na prodejně
1

Představujeme vám nejsilnější a nejvšestrannější čtyřkolku na trhu, doslova nabitou tím nejlepším vybavením pro kilometry a kilometry jízdy. Až dosud se mohla směle pochlubit nejsenzačnější výbavou na trhu – my jsme se ale rozhodli ještě něco přidat... Za skvělý výkon vděčí dvouválcovému motoru ROTAX 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky.  Že je tahle mašina doopravdy revoluční, o tom svědčí také vzduchový podvozek ASC, první systém pneumatického zavěšení, s nímž si může řidič přizpůsobit výšku a tuhost podvozku přesně podle svého gusta. Kompresor, který aktivuje nastavitelný šestipolohový systém ASC, lze použít také k dofouknutí pneumatik.   

   Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení  předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s  upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. 

   Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se  postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace.   Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců  a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.   

 BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. A aby toho nebylo málo, má tento limitovaný model luxusní bílý vzhled, díky němuž vždy budete středem pozornosti! 

MODEL
Typ užitková 
Ročník 2019
Verze prodloužená
MOTOR
Objem 976 ccm
Typ motoru 4-takt / 2
Počet valců dvouválec
Dávkovaní paliva elektronické vstřikování paliva EFI
Palivo Natural 95
Chlazení kvapalina + ventilátor
Zapalování CDI
Výkon 91 koní
Kroutící moment -
Spotřeba -
SYSTÉM POHONU
Pohon 2x4, 4x4 zadní, připínatelný přední
Typ převodovky automat PVT P/R/N/L/H
Uzávěrka předního diferenciálu ano, elektrické ovládání
Převody
L / H / N / R, brzdění motorem
Koncový převod kardan
PODVOZEK
Zavěšení přední obloukové dvojité A-rameno s kyvnou tyčí
Zavěšení zadní pomocí vlečných ramen typu TTI
Odpružení přední

olejové tlumiče

Odpružení zadní vzduchem nastavitelný podvozek, Fox Air Assist
Zdvih přední/zadní 233 mm /  251 mm
BRZDY ABS
Přední brzdy 2x hydraulická kotoučová  214 mm
Zadní brzdy 1x hydraulická kotoučová  214 mm
PNEUMATIKY DISKY
Přední pneu

26 x 8 x 14 ITP Terracross

Zadní pneu
26 x 10 x 14 ITP Terracross
Disky
14" hliníkové disky
ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY
Délka 2338 mm
Šířka 1219 mm
Výška 1350 mm
Světlá výška
330 mm
Rozvor 1499 mm
Výška sedla 877 mm
Suchá hmotnost 408 kg
Palivová nádrž 20,5 litrů
OSTATNÍ VLASTNOSTI
Posilovač řízení (DPS)
ANO
Tažná síla 750 kg
Barva Boreal Green/zelená
LEGISLATIVA A HOMOLOGACE
Homologace ano
Registrační značka (SPZ)  žluté SPZ
Řidičák  skubina B

Hlavní vlastnosti

  • Motor Rotax® V-twin
  • Inteligentní regulace paliva (iTC™️) s jízdními režimy
  • Zadní zavěšení Air Control Suspension (ACS) s tlumiči FOX Air Assist
  • Plynulá změna převodového poměru (CVT) s možností brzdění motorem
  • Dynamický posilovač řízení se třemi režimy (DPS)
  • GPS s integrovaným dotykovým displejem Garmin† Montana† 650t
  • Naviják WARN† 1 361 kg s kladkou Fairlead
  • Mohutné přední a zadní nárazníky
  • 14palcová litá hliníková kola
  • 26palcové radiální pneumatiky ITP† Terracross